Общо показвания

петък, 11 януари 2013 г.

Привет!Днес приключих с шестият си опит да направя картичка, детска, явно се дължи на вдетеняването покрай дещеря ми.Имах остатъчна хартия от предишни творения и реших да ги вложа в ....и аз не знам, какво точно се получи.Два дена рисувах животинки, рязах шаблончета, комбинирах цветове и хартии, по едно време даже исках и да се отказвам.Но така е, като си ограничен от към материали и пособия, с които да правиш ВЪЛШЕБСТВАТА, които разглеждам в блоговете които следя.Но за сметка на това, имам такъв ищах, така ме сърбят ръцете, че.......а пък и то, това с консумативите е поправимо,просто съм съвсем в началото, има, няма месец.Исках да е по-изчистена а пък да е цветна, животинките са акцента, а в празните полета, може да се напишат всичките добрини и мисли които искаш да предадеш или пък да се дозапълнят с всякакви щуротии, ако щеш и от получателя.Толкова засега от мен.Имам много да се уча, от собствени грешки и чужди таланти!Весело да е, на всеки минал от тук.:)
Изненадааа....
Бухало Бил и Къщовничко...
Кокорчо и слончето Звездичко..

2 коментара:

  1. Хубава е! А животинките са очарователни! Аз не бих могла да ги създам.Бухала и Слончо са ми любимци :)Поздравче! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Лара, много ти благодаря!Мислех, че сама си говоря тук, хехе,знам, че съм далеч от истината още, но се старая, а твоите неща много ми допадат, страхотни са!Всичко най....:)

    ОтговорИзтриване